Categorieën
bedrijfsdiensten

Hoe kies je een coach?

Leiderschapsontwikkeling

 

Een vitaliteitscoach!

U zult een coach ontdekken die in zijn/haar begeleiding een fitnessprogramma voor u zal opstellen. Het programma is over het algemeen afgestemd op de door u gewenste doelen en fitnessniveaus. Een voorbeeld is een op statistieken gebaseerd programma dat input vereist in belangrijke demografische vragen.

De voordelen van een coach

Het voordeel van het inhuren van een coach is dat hij/zij bij u zal zijn tijdens uw hele fitnessreis. Hij/zij zal specifieke trainingsschema’s en een voedingsplan opstellen. Het resultaat: U zult permanent gewicht verliezen, uw dieet drastisch verbeteren, magere lichaamsspieren ontwikkelen, uw energieniveau verhogen, enz.

Waarom een coach inhuren?

De voordelen van een welzijnscoach:

1. Professioneel, gebaseerd op deskundigheid en jarenlange ervaring.

2. aangepast aan uw behoeften, uw specifieke doelstellingen.

3. gedrag is de sleutel tot uw succes. Wat, hoe, wanneer, wat en hoeveel?

Ex-personen die een coach zoeken:

1. Zoek uit of de coach getraind is in sport en specifiek in het helpen van mensen die fit willen worden.

2. Ga na of de coach beschikbaar is voor trainingen, enz.

3. snel resultaten beginnen te zien.

Tips bij het inhuren van een coach

1. Neem altijd een coach in de arm die je het gevoel geeft dat fitnessen geen eenmalige zaak is.

2. Maak contact met een motiverende trainer die uw trainingsprogramma zal aanpassen en personaliseren.

3. Investeer in geen geval in een fitnessprogramma dat minder dan ongeschikt is.

4. zoek een fitness professional die bij u past.

5. Huur altijd een Fitness professional in die professioneel van aard is en die geloofwaardig is bij zijn/haar klanten.

6. Ga nooit akkoord met een programma met een persoon die niet aan de eisen van het bedrijf voldoet.

7. Werk in geen geval met een persoon op persoonlijk vlak.

Waar moet je op letten bij het kiezen van een coach

1. Om er zeker van te zijn dat u een coach inhuurt die de resultaten zal leveren die u zoekt, controleert u referenties, de opleiding, ervaring en training van de coach.

2. Er wordt geen rekening gehouden met wat u zou willen. Daarom is het nodig om een onderzoek te doen naar de coach. Hoe lang doet hij al wat hij doet? Heeft u in het verleden resultaten gezien?

3. Er is geen compromis met de aanwerving, in tegenstelling tot wat anderen misschien zeggen. Daarom zijn langdurige relaties belangrijk.

Het promoten van coaches die resultaten boeken met behulp van de strategieën hier:

1. Verhoog uw zichtbaarheid. Ik weet dat elke titel je views zal opleveren, maar plaats een link naar je website of blog.

2. Zorg ervoor dat de inhoud voor u van waarde is.

3. Maak u bewust van wat er voor uw merk mogelijk is op korte, middellange en lange termijn.

4. Heb een duidelijke definitie van succes.

5. Zorg voor erkenning van succes en erkenning gaat hand in hand.

6. Zet een duidelijke structuur op om resultaten te meten.

7. Zorg ervoor dat de resultaten meetbaar zijn.

Wat kun je verwachten als je met een coach werkt:

1. Communiceer openlijk.

Ik weet dat je coach in het begin misschien tegen dit idee is. Dat is OK. Haal je banden uit de doos. Een eenvoudige verklaring zoals: “laat me je mijn visie voor jou vertellen” kan krachtig zijn.

2. Stel en behandel elke vraag op een positieve en vooruitziende manier.

3. Wees voorzichtig en overhaast het proces niet.

4. Wil je echt dat dit programma je vriend wordt.

Het is beter te geven dan te nemen.

Het is beter de beste te zijn dan de beste te doen.

Het is beter fit te zijn dan een gebrek te hebben.

Het is beter te leven in gezondheid dan te leven in ziekte.

Het is beter een boek te lezen dan televisie te kijken.

Het is beter te bewegen dan TV te kijken.

Het is beter om gezond te eten en te leven.

Het is beter om een sterke persoonlijkheid te hebben en sociaal isolement te vermijden.

Het is beter goed gesproken te zijn dan niet.

Het is beter dagelijks te lachen dan te zwelgen.

Het is beter om in het heden te leven dan een presentatie junkie te zijn.

Het is beter niet te vertrouwen op een geheime formule.

Het is beter om te leren debatteren dan om jezelf geloofwaardig te maken.

Het is beter om je tegenstander te onderzoeken, dan je overtuigingen te verbergen.

Het is beter je beperkingen te kennen, dan ze te vermijden.

Het is beter een doelwit op zichzelf te schilderen dan om de hete brij heen te draaien.

Het is beter te weten wat JIJ motiveert, dan om je verliezen heen te praten.

Mensen zijn niet geïnteresseerd in wat je wilt, ze willen horen wat je doet.

 

LEES MEER : 

Leiderschapsontwikkeling

Teamcoaching